Geachte lezer,

Het academische jaar 2018-2019 is alweer in volle gang en normaal zou dat betekenen dat het bijna tijd is voor ons eerste magazine. Echter, anders dan u van ons gewend bent, zal er geen magazine op de mat vallen in december. Vanaf dit jaar krijgt SERVICE Magazine een nieuw, online gezicht, waarbij wij door het jaar heen wekelijks artikelen en rubrieken gaan publiceren op onze site. De voornaamste verandering die dit geeft voor u als lezer is dat er geen 3 magazines meer worden gepubliceerd. In plaats hiervan wordt er aan het eind van het jaar éénmalig een bundeling gedrukt met daarin de meest interessante artikelen van het afgelopen jaar die u als lezer krijgt opgestuurd. Met deze overgang willen we meer continuïteit creëren in ons magazine en ook de mogelijkheid bieden aan nieuwe, online gerichte rubrieken en informele stukken. Als hoofdredacteur ben ik erg benieuwd naar het nieuwe concept het komende jaar en hoop ik samen met mijn redactie een mooie start te maken op dit platform.

Zoals gewoonlijk kunt u op onze website gaande het jaar nog steeds de artikelen en columns lezen zoals ze in het magazine stonden. Ook de standaardrubrieken als Eén jaar in de praktijk, Afstudeerder TU/E en Lectori Salutem zullen langskomen op onze site. Daarnaast streven we er naar nieuwe rubrieken te introduceren die toegankelijker zijn voor een online platform.

In de komende weken zullen de eerste artikelen al online worden gepubliceerd. Kortom, houd onze site en sociale media wekelijks goed in de gaten voor nieuwe artikelen en rubrieken. Ik wens u veel leesplezier op onze site het komende jaar en ik hoop wederom dit jaar vele interessante artikelen aan u te publiceren!

Met vriendelijke groet,

Ruben Calon