Naast het jaarlijkse bestuur worden er tevens ieder jaar commissies samengesteld om zowel het SERVICE Magazine van goede inhoud te voorzien alsmede de studiereis en de activiteiten tot een groot succes te maken. Heb jij interesse in één van de functies? Laat dit dan weten door een e-mail te sturen naar info@service-studievereniging.nl

Redactie SERVICE magazine 2023-2024

Als lid van de redactie ben je de maker van één van de meest gewaardeerde vastgoedvakbladen van Nederland. Het magazine streeft ernaar wetenschappelijke en vakinhoudelijke relevantie te bieden en heeft 1.400 abonnees. Als redactielid ga je op zoek naar interessante onderwerpen, auteurs en verzorg je enige correcties. De podcast ‘Een onroerend goed gesprek’ is sinds vorig jaar ook onderdeel van SERVICE Magazine.

Koen Hootsmans Chief editor
Bastiaan Jansen Editor
Thijs Schutten Editor
Rebecca Smith Editor
Stef de Waard Editor

Activiteitencommissie 2023-2024

Gedurende het jaar worden verschillende formele en informele activiteiten georganiseerd speciaal voor de leden van SERVICE. Voorgaande jaren stonden er onder andere een wijnproeverij, bowling, pubquizzen en verschillende borrels op het programma. Ook verzorgen wij jaarlijks inhousedagen, lunchlezingen en het SERVICE Symposium. De activiteitencommissie draagt verantwoordelijkheid voor de organisatie en uitvoering van deze activiteiten.

Hope Grijseels Chair
Jeanne Bakker Secretary
Bram Wierbos Treasurer
Lisa van der Bolt Committee member
Naomi van Bommel Committee member
Nayla Groenendijk Committee member
Marijn Heijneman Committee member
Ruud Onderdijk Committee member
Thijs Schutten Committee member
Francien Zwietering Committee member

Study trip committee 2023-2024

Every year, study association SERVICE organizes an extensive study trip abroad. This is a good way to get acquainted with the working methods, corporate culture and mentality of real estate companies and the real estate market of other countries. Topics such as project development, social housing, asset and property management, mobility and trends in the field of recreation, among others, are discussed. This year the location of the trip is still a secret!

Irene Zitzmann Chair
Ana de Boon Secretary