Op deze pagina kun je alle partners van SERVICE vinden inclusief een korte beschrijving van wat ze doen en contact gegevens! Mocht je nou op zoek zijn naar een bedrijf voor je afstudeeropdracht, een bijbaantje of ben je op zoek naar een baan voor na je afstuderen, dan kan deze pagina met bedrijven je wellicht helpen! Bij vragen kun je natuurlijk altijd contact opnemen met het bedrijf of stuur een mailtje naar companyrelations@service-studievereniging.nl

Bedrijf: AM

Locatie: Utrecht

Info: AM bedenkt en ontwikkelt inspirerende en duurzame leefomgevingen, voor de samenleving van vandaag en morgen. Daarmee willen we ook een inspirerende werkgever zijn, waar medewerkers carrière kunnen maken binnen een bijzonder vak: integrale gebiedsontwikkeling. AM hecht groot belang aan samenwerken, daadkracht, creativiteit en integriteit met als voortdurend streven inspirerend leiderschap te tonen en onszelf hierin dagelijks aantoonbaar te bewijzen in onze projecten.

Contact: Conny Duel, conny.duel@am.nl of +31 30 6097222

Bedrijf: Anculus

Bedrijf: Arcadis

Locatie: ’s-Hertogenbosch (en 9 andere steden in NL)

Info: Arcadis is een toonaangevende internationale organisatie die ontwerp-, engineering- en adviesdiensten levert voor een duurzame gebouwde en natuurlijke omgeving. Met meer dan 29.000 mensen in ruim 70 landen zetten we ons in om de leefomgeving over de hele wereld te verbeteren. Bij de Business Area Places werken diverse ingenieurs, consultants en projectmanagers aan de ontwikkeling van gezonde, duurzame en optimaal leefbare gebouwen en stedelijke omgevingen.

Contact: Wies van Hoek (Campus Recruiter Places & Resilience) wies.vanhoek@arcadis.com of

Bedrijf: BRINK

Bedrijf: Cushman & Wakefield

Bedrijf: Dietz Strategie & Communicatie

Bedrijf: Enginear

Bedrijf: Fakton

Locatie: Rotterdam

Bedrijf: Finance Ideas

Locatie: Utrecht

Info: Are you interested in the financial sector? Do you want to make a positive impact on our society with your knowledge and skills? Meet Finance Ideas! We are active on the cutting edge of real estate and finance and we work with leading housing corporations, care institutions, hospitals and institutional investors to realize their future plans in a sustainable and financially responsible manner. We optimize the financial return without losing sight of social return and we share the vision: more impact with social capital!

Contact: Rozemarijn van de Watering recruitment@finance-ideas.nl of 030-2320480

Bedrijf: HEVO

Locatie: ‘s Hertogenbosch

Bedrijf: JLL

Bedrijf: OLCO Maatschappelijk Vastgoed

Locatie: Driebergen-Rijssenburg (regio Utrecht)

Info: OLCO adviseert op het gebied van gebruik, exploitatie en ontwikkeling van maatschappelijk vastgoed. Zowel in Nederland als België, van gemeentehuizen tot scholen. Daarbij laten we ons niet inperken door vaste denkpatronen en -kaders. We prikkelen liever onze opdrachtgevers buiten hun comfortzone te treden en vanuit een nieuw oogpunt naar hun eigen wensen en vragen te kijken. Zo kunnen wij Groots Denken Concreet Maken.

Contact: Robert Klein R.klein@olco.nl of +31 6 2867 7232

Bedrijf: PVM

Bedrijf: Republiq

Locatie: ‘s Hertogenbosch & Amsterdam

Info: Samen bouwen we aan het tofste vastgoed adviesbureau van Nederland. We willen met innovatieve oplossingen zoveel mogelijk partijen helpen financieel en maatschappelijk rendement op vastgoed te verbeteren.

We creëren de randvoorwaarden waarbinnen iedereen kan excelleren. We geloven dat als iedereen doet waar hij / zij goed in is, dat we samen de mooiste resultaten bereiken. Dat begint met hard werken en daar ook vooral heel veel plezier in hebben.

Contact: Wouter van der Does via werkenbij@republiq.nl

Bedrijf: Savills

Locatie: Amsterdam

Info: Savills is een wereldwijde vastgoeddienstverlener. Bij Savills willen we niet de grootste, maar de beste zijn. Het is niet de omvang van onze onderneming, noch onze grondige kennis van vastgoed die ons onderscheidt. Bij Savills geloven we dat vastgoed begint bij goede mensen. Wij zijn divers, ondernemend én innovatief. Dit stelt on in staat om de beste mensen aan te trekken en een bedrijfscultuur te creëren waarin eenieder zich veilig en gehoord voelt. Savills is jong, betrokken, ambitieus en open en biedt een dynamische en inspirerende werkomgeving waarin jij meetelt!

Contact: Pepijn Gerritsen (HR & Internal communication Advisor)

+31 (0)6 29 41 29 05 of Pepijn.Gerritsen@Savills.nl

Bedrijf: SDK Vastgoed

Locatie: Eindhoven

Info: Zin om dromen te realiseren en het verschil te maken? SDK Vastgoed is een onafhankelijke gebiedsontwikkelaar die leefomgevingen creëert waar waar anderen hun dromen mogen waarmaken. Met kennis, techniek en design maken we de Ruimte voor Morgen, van wonen tot werken. We vinden het belangrijk economisch en maatschappelijk gebiedsontwikkelingen te realiseren met het hoogst haalbare toegevoegde waarde voor gebruikers én omgeving. Zo transformeren wij gebieden tot leefplekken van de toekomst.

Contact: Mark Janssens (mjanssens@volkerwessels.com)

Bedrijf: Stevens Van Dijck

Bedrijf: vb&t Projectmanagement

Locatie: Vestdijk 180 Eindhoven

Info: vb&t Projectmanagement is een onafhankelijk, landelijk opererend adviesbureau op het gebied van kosten-, proces- en projectmanagement van ontwikkel- en bouwprojecten. Wij hebben een brede ervaring op alle vlakken van nieuwbouw, verbouw, renovatie en revitalisatie. Elk project is uniek en vraagt dus een unieke aanpak. Daarom bieden wij onze klanten voor ieder (vastgoed)vraagstuk een specifieke, projectgerelateerde oplossing. Uitgaande van onze kennis en ervaring, maar allereerst van de wensen en behoeften van de klant.

Contact: projectmanagement@vbtgroep.nl of +31(0)40 269 69 29

Bedrijf: Studievereniging SERVICE

Locatie: Eindhoven

Info: Studievereniging SERVICE is opgericht in studiejaar 1992-1993 en verbonden aan de master Urban Systems and Real Estate (voorheen Real Estate Management and Development) van de Technische Universiteit Eindhoven (TU/e). Sinds de oprichting zet SERVICE zich in om het gat tussen de studenten en het werkveld zo klein mogelijk te maken.

Contact: Yannick Pagie info@service-studievereniging.nl of 06-12345678