Naast het jaarlijkse bestuur worden er tevens ieder jaar commissies samengesteld om zowel het SERVICE Magazine van goede inhoud te voorzien alsmede de studiereis en de activiteiten tot een groot succes te maken. Heb jij interesse in één van de functies? Laat dit dan weten door een e-mail te sturen naar info@service-studievereniging.nl

Redactie SERVICE magazine 2022-2023

Als lid van de redactie ben je de maker van één van de meest gewaardeerde vastgoedvakbladen van Nederland. Het magazine streeft ernaar wetenschappelijke en vakinhoudelijke relevantie te bieden en heeft 1.400 abonnees. Als redactielid ga je op zoek naar interessante onderwerpen, auteurs en verzorg je enige correcties. De podcast ‘Een onroerend goed gesprek’ is sinds dit jaar ook onderdeel van SERVICE Magazine.

Rebecca Smits Hoofdredacteur
Rick Striper Redacteur
Yannick Pagie Redacteur
Joep Dirx Redacteur
Francien Zwietering Redacteur

Activiteitencommissie 2022-2023

Gedurende het jaar worden verschillende formele en informele activiteiten georganiseerd speciaal voor de leden van SERVICE. Voorgaande jaren stonden er onder andere een wijnproeverij, bowling, pubquizzen en verschillende borrels op het programma. Ook verzorgen wij jaarlijks inhousedagen, lunchlezingen en het SERVICE Symposium. De activiteitencommissie draagt verantwoordelijkheid voor de organisatie en uitvoering van deze activiteiten.

Kees – Jan van den Bosch Voorzitter
Bregje Schulten Secretaris
Sander Troost Penningmeester
Marijn Heijneman Commissielid
Lisa van der Bolt Commissielid
Martijn Tolkamp Commissielid
Bart van den Berg Commissielid
Ruud Onderdijk Commissielid
Thijs Schutten Commissielid
Tim Crijns Commissielid

Studiereis commissie 2022-2023

Elk jaar organiseert studievereniging SERVICE een uitgebreide studiereis naar het buitenland. Dit is een goede manier om kennis te maken met de werkwijze, bedrijfscultuur en de mentaliteit van vastgoedbedrijven en de vastgoedmarkt van andere landen. Onderwerpen als projectontwikkeling, sociale woningbouw, asset- en propertymanagement, mobiliteit en trends op het gebied van onder andere recreatie komen aan bod. Dit jaar gaat de studiereis naar New York.

Stef de Waard Voorzitter
Rick Striper Secretaris