Naast het jaarlijkse bestuur worden er tevens ieder jaar commissies samengesteld om zowel het SERVICE Magazine van goede inhoud te voorzien alsmede de studiereis en de activiteiten tot een groot succes te maken. Heb jij interesse in één van de functies? Laat dit dan weten door een e-mail te sturen naar info@service-studievereniging.nl

Redactie SERVICE magazine 2021-2022

Als lid van de redactie ben je de maker van één van de meest gewaardeerde vastgoedvakbladen van Nederland. Het magazine streeft ernaar wetenschappelijke en vakinhoudelijke relevantie te bieden en heeft 1.400 abonnees. Als redactielid ga je op zoek naar interessante onderwerpen, auteurs en verzorg je enige correcties. De podcast ‘Een onroerend goed gesprek’ is sinds dit jaar ook onderdeel van SERVICE Magazine.

Joep Dirx Hoofdredacteur
Jasper Poel Redacteur
Lianne Willekers Redacteur
Dennis Andreoli Redacteur
Jesper van Duijnhoven Redacteur
Britt van de Laar Redacteur

Activiteitencommissie 2021-2022

Gedurende het jaar worden verschillende formele en informele activiteiten georganiseerd speciaal voor de leden van SERVICE. Voorgaande jaren stonden er onder andere een wijnproeverij, bowling, pubquizzen en verschijnende borrels op het programma. Ook verzorgen wij jaarlijks inhousedagen, lunchlezingen en het SERVICE Symposium. De activiteitencommissie draagt verantwoordelijkheid voor de organisatie en uitvoering van deze activiteiten.

Max van de Casteel Voorzitter
Huiyi Tong Secretaris
Sander Troost Penningmeester
Rebecca Smits Commissielid
Fien Kat Commissielid
Bregje Schulten Commissielid
Robin Wout Commissielid
Jonar Nikkels Commissielid

Studiereis commissie 2021-2022

Elk jaar organiseert studievereniging SERVICE een uitgebreide studiereis naar het buitenland. Dit is een goede manier om kennis te maken met de werkwijze, bedrijfscultuur en de mentaliteit van vastgoedbedrijven en de vastgoedmarkt van andere landen. Onderwerpen als projectontwikkeling, sociale woningbouw, asset- en propertymanagement, mobiliteit en trends op het gebied van onder andere recreatie komen aan bod. Dit jaar gaat de studiereis, mede door de coronabeperkingen, naar Barcelona, Valencia en Madrid.

Luc SnoerenVoorzitter
Tim CrijnsSecretaris