Naast het jaarlijkse bestuur worden er tevens ieder jaar commissies samengesteld om zowel het SERVICE Magazine van goede inhoud te voorzien alsmede de studiereis en de activiteiten tot een groot succes te maken. Heb jij interesse in één van de functies? Laat dit dan as soon as possible weten door een e-mail te sturen naar info@service-studievereniging.nl

Reiscommissie 2017-2018

In een team van 4 tot 6 personen ga je op zoek naar een bestemming buiten Europa om ongeveer 10 dagen lang leuke en leerzame activiteiten te organiseren. Je gaat op zoek naar bedrijven, schimmige hostels en zet een laagdrempelig nachtprogramma op.

Eefke Winkelmolen Voorzitter
Anne Perenboom Formeel programma
Chastity Verhoofstad Formeel programma
Stacy van den Brink Informeel programma

Redactie SERVICE magazine 2017-2018

Als lid van de redactie ben je de maker van één van de meest gewaardeerde vastgoedvakbladen van Nederland. Het magazine streeft naar wetenschappelijke en vakinhoudelijke relevantie en heeft 1.400 abonnees. Als redactielid ga je op zoek naar interessante onderwerpen, auteurs en verzorg je enige correcties.

Lisanne Bergefurt Hoofdredacteur
Jan Hein Jonkergouw Redacteur
Ruben Calon Redacteur
Nick Tiellemans Redacteur

Activiteitencommissie 2017-2018

Gedurende het jaar worden verschillende formele en informele activiteiten georganiseerd speciaal voor de leden van SERVICE. Vorig jaar was er bijvoorbeeld een wijnproeverij en zijn we gaan bowlen en pubquizzen. Ook verzorgen wij jaarlijks meerdere inhousedagen, business selecta’s en lunchlezingen. De activiteitencommissie zorgt ervoor dat de activiteiten georganiseerd en in goede banen geleid worden.

Wouter Jan Witkamp Voorzitter
Roxanne America Secretaris en Public Relations