Naast het jaarlijkse bestuur worden er tevens ieder jaar commissies samengesteld om zowel het SERVICE Magazine van goede inhoud te voorzien alsmede de studiereis en de activiteiten tot een groot succes te maken. Heb jij interesse in één van de functies? Laat dit dan weten door een e-mail te sturen naar info@service-studievereniging.nl

Redactie SERVICE magazine 2020-2021

Als lid van de redactie ben je de maker van één van de meest gewaardeerde vastgoedvakbladen van Nederland. Het magazine streeft ernaar wetenschappelijke en vakinhoudelijke relevantie te bieden en heeft 1.400 abonnees. Als redactielid ga je op zoek naar interessante onderwerpen, auteurs en verzorg je enige correcties.

Naam Functie
Stefan Aalbersberg Hoofdredacteur
Kees-Jan van den Bosch Redacteur
Romee den Boer Redacteur
Chiel van der Pas Redacteur

Activiteitencommissie 2020-2021

Gedurende het jaar worden verschillende formele en informele activiteiten georganiseerd speciaal voor de leden van SERVICE. Voorgaande jaren stonden er onder andere een wijnproeverij, bowling, pubquizzen en verschijnende borrels op het programma. Ook verzorgen wij jaarlijks inhousedagen, lunchlezingen en het SERVICE Symposium. De activiteitencommissie draagt verantwoordelijkheid voor de organisatie en uitvoering van deze activiteiten.

Rebecca Smits Voorzitter
Ruben Calon Secretaris