Naast het jaarlijkse bestuur worden er tevens ieder jaar commissies samengesteld om zowel het SERVICE Magazine van goede inhoud te voorzien alsmede de studiereis en de activiteiten tot een groot succes te maken. Heb jij interesse in één van de functies? Laat dit dan as soon as possible weten door een e-mail te sturen naar info@service-studievereniging.nl

Redactie SERVICE magazine 2018-2019

Als lid van de redactie ben je de maker van één van de meest gewaardeerde vastgoedvakbladen van Nederland. Het magazine streeft naar wetenschappelijke en vakinhoudelijke relevantie en heeft 1.400 abonnees. Als redactielid ga je op zoek naar interessante onderwerpen, auteurs en verzorg je enige correcties.

Ruben Calon Hoofdredacteur
Kees-Jan van den Bosch Redacteur
Joris van der Zwet Redacteur
Joep Dirx Redacteur

Activiteitencommissie 2018-2019

Gedurende het jaar worden verschillende formele en informele activiteiten georganiseerd speciaal voor de leden van SERVICE. Vorig jaar was er bijvoorbeeld een wijnproeverij en zijn we gaan bowlen en pubquizzen. Ook verzorgen wij jaarlijks meerdere inhousedagen, business selecta’s en lunchlezingen. De activiteitencommissie zorgt ervoor dat de activiteiten georganiseerd en in goede banen geleid worden.

Nick Tiellemans Voorzitter en Public Relations
Sander Troost Company Relations
Bas Martens Commissielid
Mark Geelhoed Commissielid

Reiscommissie 2018-2019

In een team van 4 tot 6 personen ga je op zoek naar een bestemming buiten Europa om ongeveer 10 dagen lang leuke en leerzame activiteiten te organiseren. Je gaat op zoek naar bedrijven, schimmige hostels en zet een laagdrempelig nachtprogramma op.

Jan Hein Jonkergouw Voorzitter
Sara Noordenbos Commissielid