Naast het jaarlijkse bestuur worden er tevens ieder jaar commissies samengesteld om zowel het SERVICE Magazine van goede inhoud te voorzien alsmede de studiereis en de activiteiten tot een groot succes te maken. Heb jij interesse in één van de functies? Laat dit dan as soon as possible weten door een e-mail te sturen naar info@service-studievereniging.nl

Reiscommissie 2016-2017

In een team van 6 personen ga je op zoek naar een leuke bestemming om 10 dagen lang leuke en leerzame activiteiten te organiseren. Je gaat op zoek naar bedrijven, schimmige hostels en zet een laagdrempelig nachtprogramma op.

reiscommissie2016

Laurent Smits Voorzitter
Nadia van den Boogaard Company relations
Livia Djatmiko Formeel programma
Yvonne Klompen Formeel programma
Maarten Bink Informeel programma & PR
Linda Julies Informeel programma & PR

Redactie SERVICE magazine 2016-2017

Als lid van de redactie ben je de maker van één van de meest gewaardeerde vastgoedvakbladen van Nederland. Het magazine streeft naar wetenschappelijke en vakinhoudelijke relevantie en heeft 1.400 abonnees. Als redactielid ga je op zoek naar interessante onderwerpen, auteurs en verzorg je enige correcties.

redactie2016

Benjamin Dijsselbloem Hoofdredacteur
Astrid Havinga Redacteur
Babette Boomgaard Redacteur
Joris van den Berg Redacteur
Marijn Kraan Redacteur
Sharon Vosters Redacteur

Activiteitencommissie 2016-2017

Gedurende het jaar worden er verschillende activiteiten georganiseerd speciaal voor de leden van SERVICE. Vorig jaar was er bijvoorbeeld een wijnproeverij en zijn we gaan bowlen en pubquizzen. De activiteitencommissie zorgt ervoor dat de activiteiten georganiseerd worden en in goede banen worden geleid.

activiteitencommissie2016

Anne Perenboom Voorzitter