In de database van afstudeerverslagen vindt u het afstudeerwerk van de studenten van de master Urban Systems and Real Estate (TU/e), voorheen Real Estate Management & Development (TU/e), en de postdoctorale opleiding Master of Real Estate (TiasNimbas Business School). Vanaf heden kunt u alle afstudeerverslagen ook vinden via de bibliotheek van de Technische Universiteit Eindhoven.

Hier op de website vindt u de samenvattingen van de verschillende afstudeerwerken. U kunt de zoekfunctie bovenaan de pagina gebruiken om gericht te zoeken op een bepaald onderwerp. U kunt de verslagen bestellen door een mail te sturen naar info@service-studievereniging.nl, met daarin vermeld de titel(s) en de auteur van de te bestellen verslagen en uw gegevens.

Verder is er een overzicht te zien van lopende Afstudeeronderzoeken. Hier ziet u een overzicht van onderzoeken waar afstudeerders op dit moment mee bezig zijn, en eventuele enquêtes waar u aan kunt bijdragen. Wilt u uw eigen onderzoek publiceren op de website? Stuur dan een mail naar info@service-studievereniging.nl

Verder ziet u bij de vacatures bedrijven waarbij een afstudeerstage mogelijk is

Database Afstudeerverslagen

Lopende Afstudeeronderzoeken