Online Lunchlezing “Slim solliciteren” met Enginear

• 28-05-2020 / 16:00
  • Online

Enginear biedt een online workshop aan voor alle masterstudenten en leden van studievereniging SERVICE. In deze presentatie helpt Laurie van Bemmel jou bij het ontdekken van de huidige arbeidsmarkt en hoe je in deze markt de juiste keuzes maakt. Want ”Welke functies en rollen passen bij mij?” en ”Hoe kies ik nu de juiste afstudeerplek of startersfunctie?”. Daarnaast gaan we in op het sollicitatieproces, zodat je voorbereid bent op je persoonlijke pitch en de salarisonderhandeling. Op donderdag 28 mei van 16:00-17:00 uur is er een live Q&A waarin je nog vragen kunt stellen aan Laurie en waarin we met elkaar de discussie opzoeken over de thema’s uit de workshop. Daarna volgt er een online borrel georganiseerd door SERVICE. Meld je aan en ontvang de digitale workshop “Slim Solliciteren” per mail. Deze workshop kun je bekijken wanneer het jou goed uitkomt. Ook ontvang je per mail een link voor de live Q&A op donderdag 28 mei.

Meld je aan op de website van Enginear via deze link: