Strategisch woonzorgbeleid. De integratie van de totstandkoming van een woonservicezone met het strategisch voorraadbeleid van een corporatie.

• Author:
  • Year: 2011 en eerder

Probleemstelling van het onderzoek betreft de integratie van de totstandkoming van een woonservicezone met het strategisch voorraadbeleid voor Woonstichting St. Joseph te Boxtel. Een opzet van het procesmodel voor de implementatie van woonservicezones wordt gemaakt. Het is een model, waarmee het concept van een woonservicezone wordt geprojecteerd op een specifiek gebied, in dit geval (de gemeente) Boxtel. Het geïntegreerde procesmodel zal toegepast worden op Woonstichting St. Joseph in Boxtel waaruit een voorstel voor zowel de woonstichting als de gemeente en de zorg- en welzijnsinstellingen in Boxtel volgt.