Dienstverlening op maat. Een verkenning van de mogelijkheden van een klantgerichte benadering bij de Algemene Woningbouwvereniging Breda e.o.

• Author:
  • Year: 2011 en eerder

Dit onderzoek is een verkenning van de mogelijkheden van een klantgerichte benadering van dienstverlening bij de Algemene Woningbouwvereniging Breda eo (ABWV). Klantgerichte dienstverlening wordt in dit onderzoek dienstverlening op maat genoemd. In dit onderzoek staan de volgende vragen centraal. Wat zijn de mogelijkheden voor een corporatie om met behulp van de informatie uit een enquete haar dienstverlening beter op haar huurders af te stemmen? Is de klantbenadering de meest geschikte oplossing, of moet klantgerichtheid in dienstverlening toch binnen de huidige productbenadering worden gezocht? Bij dit onderzoek is gebruik gemaakt van de gegevens die uit een huurderenquete (gehouden in 1994 bij de ABWV) kwamen.